Vilkår for Dannebrog Rengøring

Generelt

Telefonerne er åbne hverdage mellem kl. 09:00-17:00, og vores mail bliver læst løbende.
Rengøringen udføres normalt i tidsrummet 8.00 til 16.30 – medmindre andet er aftalt.
Det er kundens ansvar at holde Dannebrog Rengøring opdateret med korrekte kontaktoplysninger (telefonnummer og e-mail).
Brug af vores tjenester indebærer accept af disse vilkår.

1. Aflysninger

Aflysninger skal sendes til kontakt@drengoering.dk senest kl. 12:00 hverdagen før.
Ved afbud senere opkræves 50% af prisen for den planlagte rengøring.
Ved udeblivelse uden afbud opkræves 100% af prisen for den planlagte rengøring.

2. Ferie, helligdage og sygdom

Ved sygdom eller uforudsete hændelser vil vi kontakte dig hurtigst muligt. Du kan da vælge mellem:
Aflysning uden omkostninger. En af vores faste vikarer overtager opgaven (hvis muligt).
Flytte besøget til anden dag med dine faste assistenter (hvis muligt).
Ved helligdage flyttes rengøringen ikke automatisk. Kunden skal kontakte os senest 2 hverdage før på kontakt@drengoering.dk.

3. Betaling og opsigelse

Vi fakturerer månedsvis bagud med betalingsfrist sidste hverdag i måneden.
Ved enkeltstående ydelser (fx flytte- eller hovedrengøring) sker betaling straks efter udførelse.
Ved overskridelse af betalingsfrist pålægges rykkergebyrer iht. gældende lovgivning.
Opsigelse kan ske til enhver tid pr. e-mail til kontakt@drengoering.dk og er gældende, når vi skriftligt bekræfter modtagelsen.
Vi forbeholder os retten til prisjusteringer i tilfælde af eksterne forhold som inflation, sundhedskriser mv. Dette varsles skriftligt med mulighed for at opsige samarbejdet.

 

4. Nøgler og alarmer

Dannebrog Rengøring kan ændre disse vilkår med 30 dages varsel.

5. Nøgler og alarmer

Vi opbevarer nøgler forsvarligt og anonymt mærket. Ved alarm skal kode udleveres.
Vi erstatter bortkomne nøgler, men ikke følgeskader.
Ved aftalens ophør skal kunden selv afhente nøglerne på vores kontor, eller aftale at vi afleverer dem ved sidste rengøring.

6. Kvalitet og opfølgning

Eventuelle reklamationer skal meddeles skriftligt senest 24 timer efter udført rengøring til kontakt@drengoering.dk med billeddokumentation.
Efter denne frist anses rengøringen som godkendt.
Kunden skal oplyse om særlige overflader eller værdifulde genstande, der kræver særlig opmærksomhed.

7. Oprydning og redskaber

Vi medbringer alt udstyr og standard rengøringsmidler.
Kunden kan anmode om brug af egne produkter.
Ryddelighed før besøget forbedrer rengøringskvaliteten.

8. Kundens ansvar

Kunden skal sikre adgang til ejendommen samt informere om særlige produkter, overflader og værdigenstande.
Eventuelle risici eller skader på grund af manglende information påhviler kunden

 

 

9. Fortrolighed

Vi iagttager fuld tavshedspligt uden tidsbegrænsning om forhold vedrørende kunden.
Vi behandler kundedata i overensstemmelse med GDPR.

10. Klager og skader

Klager skal fremsendes skriftligt med billeder senest 24 timer efter rengøring til kontakt@drengoering.dk.
Dannebrog Rengøring kan maksimalt holdes ansvarlig for skader, der beviseligt skyldes uagtsomhed fra vores ansatte, op til 10.000 kr. pr. hændelse.
Kunden skal dokumentere værdien af det beskadigede.

11. Priser ved hovedrengøring samt flytterengøring

Priserne angives som minimumspris baseret på forventet tidsforbrug og arbejdsindsats.
Minimumsprisen fremgår af tilbuddet.
Ekstra arbejdstid faktureres separat. Oplys os gerne før booking, hvis dit hjem kræver ekstraordinær indsats.

12. Flyttesyn og kontrol af rengøring

Vi tager ikke ansvar for evt. bemærkninger ved flyttesyn fra udlejer/boligselskab.
Vi tilbyder at gennemgå resultatet sammen med kunden efter rengøringen og udbedrer evt. fejl på stedet.
Ingen kompensation ydes for fejl, da kunden betaler for forbrugt arbejdstid, og vi tilbyder udbedring med det samme.

 

13. Flyttesyn og kontrol af rengøring

Dannebrog Rengøring kan ikke holdes ansvarlig for indirekte tab, driftstab, følgeskader eller tabt fortjeneste som følge af vores arbejde eller forsinkelser.

Få hjælp derhjemme til en god pris

For at finde den rette til opgaven, tager vi altid en forudgående snak med dig. Her spørger vi ind til dine krav og ønsker, og hvad omfanget er. Ud fra det finder vi arbejdskraft og en fair og fornuftig pris hurtigst muligt.

Vi er ikke længere end et opkald væk og sidder altid klar til en stille og rolig snak.

Call Now Button